דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת SMS 

מאת    [ 23/07/2016 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2331 פעמים ]

יש לכם עסק, חברה או ארגון ואתם צריכים "להיות בקשר" עם הלקוחות או אנשי הקשר שלכם? לא להוציא הון על הוצאות פרסום?  למעשה אתם צריכים אפשרות לתקשורת שיווקית עם מספר רב של לקוחות והעברת המסר הפרסומי לקבוצת אנשים באותו זמן. אז זה אפשרי ופעם זה היה באמצעות מכתב ובול ופליירים בדואר. כיום הטכנולוגיה והתקשורת הסלולרית מספקים כלי של מערכת SMS. נכון שמדובר על אמצעי קשר מילולי כתוב ולא וידאו ואודיו כמו שרובנו רגילים מפרסומות בחיי היום יום, אבל במבחן העלות תועלת אין ספק שהכלי אפקטיבי מאוד ואכן יותר ויותר עסקים וארגונים עושים בו שימוש.

כאמור מערכת SMS היא אמצעי שמאפשר שליחת הודעות SMS למספר רב של משתמשים בכל סוג של טלפון.  היא יכולה להיות בעלת ממשק אינטרנטי, דרך הדפדפן שלכם, או כתכנה שמותקנת על המחשב שלכם. כך או כך התוצאה היא שאתם מעברים הודעה או פרסומת והיא נקראת על ידי הנמענים בטווח זמן מאוד קצר בעלות נמוכה יחסית לאמצעי מדיה אחרים. היום הודעות טקסט, בניגוד לעבר הלא רחוק, עולות מעט ומספקות הרבה. חיסכון בהוצאות שיווק במקביל לתוצאות טובות בשטח תמיד מתקבלים בברכה, וזה הפוטנציאל של מערכת לשליחת SMS.

שימושים נפוצים לדוגמה יכולים להיות: מבצעי מועדון בסופר או במוסך לטיפול הקרוב לאוטו, ערבי נושא במועדונים ומסעדות, ברכות לימי הולדת, תזכורת לתור קיים, עדכונים על אירוע מתקרב ותודה בסוף האירוע, הודעות מכרטיס אשראי או בנק, קשר בין חברות ועובדים, קמפיין בחירות, תרומות לעמותות, ציונים בלימודים ועוד. זאת אומרת קשר כמעט מיידי עם מספר רב של אנשים לצורך שיווקי ישיר או עקיף. כלי זה יכול לבוא גם כהשלמה ותוספת לאמצעי שיווק אחרים הקיימים לרשות המפרסמים, למשל הודעות שיווקיות תומכות קמפיין קיים או ממשיכות קמפיין קודם במדיה המסורתית.

כמו כן מערכת SMS טובה מספקת יכולת ניהול מתקדמת לשליחת הודעות SMS. הכוונה היא לממשק נוח וידידותי שיכול לתת דוחות מעקב עבור השליחה, אופציה לטעינת נמענים מאקסל, יצירת תבניות קבועות לשליחה ושילוב שדות דינאמיות בהודעה, ניהול דו שיח עם הנמען ושליחת הודעה גם ליעדים בחו"ל, התממשקות לAPI ועוד. מאפיינים טכניים מפותחים לצד מחיר אטרקטיבי עבור החבילות SMS נותנים ערך מוסף ויתרון תחרותי.

יש לא מעט מערכות בשוק, התנסות ללא תשלום היא דרך מצוינת לבחור את המערכת המתאימה לעסק או הארגון שלכם. בחירה בספק שדוגל בשירות ותמיכה איכותי ומקצועי תחסוך כאב ראש ובזבוז משאבים על בעיות תפעוליות.

חברת 019 מערכת SMS מספקת מערכת חכמה ופשוטה לשליחת SMS לעסקים, חברות וארגונים. חברת 019 דוגלת בשירות בסטנדרט גבוהה ומתחייבת למחיר הנמוך בתחום. צרו קשר והתנסו ללא תשלום!


http://lp.019sms.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב